Fragt i ind- og udland til private og erhverv

Fragt i ind- og udland til private og erhverv

 

Du kender situationen: Du har bestilt en pakke fra en webshop, og nu går du i forventningens glæde og venter på din pakke med det flotte outfit, det lækre musik udstyr, eller den sjældne LP til samlingen. Du venter og du venter – og de bange anelser begynder at melde sig. Dit fragtfirmas app viser, at pakken har forladt oprindelses landet – men ikke, hvad der efterfølgende er sket med den. Og fragtfirmaet kan ikke hjælpe dig, for pakken er endnu ikke registreret i deres distributions center. Du kan bede afsende udsende en efterlysning af pakken, men det hjælper ikke – pakken er som sunket i jorden. Og hvis du er heldig, dukker den op uger eller måneder senere, i mere eller mindre intakt stand. Hvis du er rigtig uheldig dukker den bare ikke op.

Hvis du har prøvet dette som modtager, vil du som afsender nok tøve med at vælge pågældende fragtfirma, hvis du skal sende pakker ud til kunderne i din webshop. Den dårlige oplevelse vil smitte af på dit generelle ry som forretningsdrivende, også selv om det er helt ude af dine hænder. Samtidig vil du også ønske, at dine pakker kommer sikkert frem, og at de fragtomkostninger, der står anført i din webshop, står til troende, således at kunden ikke bliver overrasket af eventuelle ekstra gebyrer eller lignende i forbindelse med modtagelse af pakken.

Derfor bør du vælge dit fragtselskab med omhu, og fra begyndelsen sikre dig, at den service, firmaet leverer, står mål med den standard og kvalitet, du ønsker at tilbyde dine kunder. Det er en god idé at undersøge, om virksomheden tilbyder et sporingssystem, som er nemt at bruge, og som følger pakken på hele dens rejse. Du kan med fordel tjekke https://www.pakke.dk/fragt ud og læse om deres mangeårige erfaring med fragt i såvel ind- som udland.

 

 

Published by